Trudnice koje piju organsko mleko rađaju decu sa niskim IQ?

Novo istraživanja Survi i Bristol Univerziteta pokazalo je da trudnice koje konzumiraju organsko mleko ugrožavaju moždani razvoj svojih beba. Nedostatak joda u ovoj namirnici negativno utiče na koeficijent inteligencije dece.

Trudnice koje piju organsko mleko rađaju decu sa niskim IQ?
Buduće majke koje se odluče za organsku vrstu mleka rađaju bebe sa deficitom joda. Mališani čije su mame uživale u ovom napitku imaju 60 posto veće šanse da imaju nizak koeficijent inteligencije i lošu sposobnost čitanja u odnosu na decu čije su majke konzumirale obično mleko, bogato jodom.

Pomenuto istraživanje je obuhvatilo 1 040 trudnica. Uzroci njihovog urina testirani su u prva tri meseca trudnoće. Kod dve trećine njih utvrđen je deficit joda, a njihove bebe su imale nizak koeficijent inteligencije.

Od ključnog je značaja da trudnice unose dovoljne količine joda, odnosno 250 miligrama dnevno. Ova supstanca podstiče proizvodnju hormona štitaste žlezde, koji imaju direktan uticaj na razvoj fetusa. Namirnice bogate jodom su mleko, jogurt i riba.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.