Po njihovim riječima, ranije studije su već pokazale kako je konzumacija kave i čaja povezana s manjim rizikom za bubrežne kamence.
Novi nalazi se temelje na praćenju više od 194.000 ispitanika tokom 8 godina. Pokazalo se kako osobe koje dnevno konzumiraju više od jedne doze nekog zaslađenog soka imaju prosječno 23 posto veći rizik za bubrežne kamence nego osobe koje takve sokove piju manje od jednom sedmično.
U istraživanjima se tvrdi kako bubrežne kamence ima 20 posto muškaraca te 10 posto žena u SAD.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.
1 BDT (loguj se da preuzmeš)


