Mi znamo da treba da se hranimo zdravije, ali često ne znamo prave razloge za to. Ovim istraživanjem smo otkrili blagotvorno dejstvo apigenina, koji deluje na mnoge proteine u našim ćelijama i uspostavlja njihov normalan profil. Ova studija ima veliku vrednost za razvoj kliničkih antikarcerogenih preventivnih strategija- kaže dokrot Andrea Dosef, molekularni genetičar sa Univerziteta u Ohaju.Apigenin se pored čaja od kamilice, nalazi i u peršunu i celeru, kao i u mnogim vrstama voća i povrća, zastupljenim u mediteranskom načinu ishrane.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.
1 BDT (loguj se da preuzmeš)


